نکاتی طلایی در مورد شستشوی مبل برای شما دوستان تبریزی

نکاتی طلایی در مورد شستشوی مبل برای شما دوستان تبریزی با شما همراه هستیم

حتما برای شما هم سوال پیش آمده است که وقتی خواستین به نظافت مبل در خانه توجه کنید باید چیکار کنید و نکات مهم چی است !؟

در کنار شما هستیم تا توضیحاتی در این مورد با شما در میان بذاریم تا شاید توانسته باشیم شما را آگاهی بخشیم پس در ادامه همراهی کنید ما را.

بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان چرم در خانه

برای تمیز کردن مبلمان چرم، ابتدا روی آن را به خوبی با جاروبرقی گردگیری کنید و سپس با صابون یا مایع ظرفشویی با آب گرم برای لکه های جزئی چرم استفاده کنید، برای بیشتر چرم ها می توانید از روش صابون و آب استفاده کنید که برای پارچه هایی مانند پنبه استفاده می شود.

اگر نگران استفاده از مایع ظرفشویی هستید، از صابون زین ساخته شده مخصوص سطوح چرمی استفاده کنید و همین روش را دنبال کنید. تا نتیجه ای که ازش می بینید لذت ببرید.

تمیز کردن لکه ی جوهر از روی مبل چرم با این کار با آسانی

برای درمان لکه های سخت مانند جوهر از الکل مالشی استفاده کنید. لکه های تیره، مانند لکه های جوهر، به خوبی به آب و صابون یا سایر روش های مایع پاسخ نمی دهند.

در عوض، سر یک گوش پاک کن را با الکل آغشته کرده و روی لکه را به الکل آغشته کنید تا جوهر آن بلند شود، گوش پاک کن را عوض کنید. باز این کار را تکرار کنید تا دیگر سر گوش پاک کن رنگ نگیرد. و لکه از بین برود.

بیشتر بخوانید: نحوه مبل شویی در منزل به همراه رفع حرفه ای لکه از مبل برای تبریزی ها

نکات شستشوی پارچه مخمل مبلمان راحتی

پس از اینکه مبلمان مخمل کثیف شود، اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که برچسب مبلمان را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. این محصولات به طور معمول دارای کاتالوگ و برچسب هستند.

نکات مهمی وجود دارد که جهت شستشوی آنها باید رعایت شود، اگر مبل مخمل تان به طور دائم در دسترس است پیشنهاد می‌ دهیم که هر 6 الی 8 ساعت آن را تمیز کنید تا مشکلی برای مبلمان تان به وجود نیاید. برای اینکه مبلمان مخمل خود را در کمترین بازه زمانی بتوانید تمیز کنید بهتر است از مقداری پنبه استفاده نمایید.

پنبه را روی مبلمان مخمل خود بکشید تا هر نوع آلودگی که روی مبلمان وجود دارد جذب پنبه شود و بعد از اینکه پنبه کثیف شد می ‌توانید با استفاده از روش ‌های مناسب اقدام به شستشوی مبلمان مخمل خود نمایید. مبل مخمل به رنگ سفید با استفاده از روش استاندارد باید شستشو داده شود، در غیر این صورت امکان دارد که به ساختار پارچه مبل آسیب جدی وارد شود.

عالی ترین روش های شستشوی مبلمان

اگر شما با انواع مبل ها و پارچه های متنوع مبلمان سر و کار داشته باشید متوجه خواهید شد که نظافت مبلمان یکی از مهم ترین و تا حدودی مشکل ‌ترین بخش نظافت منزل به شمار می ‌رود. تمیز کردن مبل های پارچه ای کار ساده و آسانی نمی باشد. اگر تمیز کردن مبلمان را به صورت صحیح انجام ندهید، امکان دارد که علاوه بر کثیف تر کردن هر یک از مبلمان، به پارچه مبل آسیب وارد سازید. با روش های کارآمد جهت تمیز کردن انواع مبل های پارچه‌ ای، می توانید آنها را تمیز نمایید.

جهت تمیز کردن مبلمان از تمامی روش هایی که بیان کردیم می توانید استفاده کنید. فراموش نکنید که اگر می‌ خواهید از شامپو برای شستشوی مبلمان خود استفاده نمایید باید پیش از استفاده آن را تست کنید. تست شامپو کمک می ‌کند که اطمینان بیشتری در مورد مناسب بودن آن جهت تمیز کردن مبلمان به دست بیاورید. توجه داشته باشید که برخی از شامپوهای مورد استفاده جهت شستشو و نظافت مبلمان امکان دارد به ساختار پارچه ‌مبل آسیب وارد سازند.

سخن آخر

اگر در تمیزکاری مبل های خود در منزل احساس خطر می کنید و ترس این را دارید که به مشکل بخورید، اصلا نگران این موضوع نباشید ما از سایت مبل شویی در تبریز در کنار شما هستیم برای برطرف کردن و نظافت پس با خیال راحت با ما در تماس باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *