مبل چستر چیست ؟ انواع مبلمان چستر (کلاسیک مدرن راحتی ایتالیایی فرانسوی ترک)

مبل چستر چیست ؟ انواع مبلمان چستر (کلاسیک مدرن راحتی ایتالیایی فرانسوی ترک)

شاید شما هم قبل خرید میخواهید با انواع مبلمان چستر آشنا شوید پس در ادامه از سایت مبل شویی در تبریز همراه باشید

تعریف مبلمان چستر

چستر در واقع یکی از سبک های مبلمان که همیشه محبوب است و طرفداران خود را دارد، مبل چستر یا چستر فیلد است. این سبک از بروز ترین سبک های موجود در حوزه مبل و مبلمان است، از این سبک دراکثر دکوراسیون ها استفاده می شود، این سبک دارای تنوع بسیار گسترده ای از رنگ ها و پارچه های مختلف با طرح های متفاوتی است.

در بین انواع مبل های راحتی که در بازار تولید می‌ شود که مبلمان چستر فیلد جدیدا طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است، افرادی که این نوع مبلمان را در خانه استفاده می کنند اعتقاد دارند که این مبلمان راحتی و زیبایی خاصی را به خانه آنها برده است و این مبلمان ظاهر بسیار شیکی دارد که با بیشتر سلیقه ها مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید: انواع مبل چستر جدید برای چیدمان در منزل 7 8 9 10 نفره

یکی از ویژگی های ظاهری که در بیشتر مبل های چستر فیلد دیده می شود یک کاناپه راحت می باشد که با استفاده از دکمه های مشخصی لمسه کاری شده است ولی لزوماً همه مبل ها این ظاهر را ندارند و به همین علت است که بعضی ها آن را با مبل راحتی چرمی یا مخمل اشتباه می گیرند.

برای ساخت مبلمان چستر فیلد طراحان پیچیده ای را پشت سر گذاشتند و برای اینکه کیفیت این مبل ها بالا باشد برای ساخت آن زحمت زیادی کشیدند و برای پر کردن این مبل ها از موی دم اسب و پرز نارگیل استفاده می کردند و کم کم به آنها پشم بز هم اضافه شد و کم کم با پیشرفت صنعت مبلمان با مدل های مدرن تر طراحی و تولید و به بازار عرضه شد و در حال حاضر می توانید این مبل ها را در انواع طراحی ها و مدل های مختلف با رنگهای متنوع خریداری کنید.

نمونه مبل چستر کلاسیک

نمونه مبل چستر مدرن

نمونه مبل چستر ایتالیایی

امیدواریم توانسته باشیم قبل اقدام به خرید توضیحات مختصری در مورد مدل مبلمان های چستر برای شما بیان کرده باشیم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *