عالی ترین روش از بین بردن لکه چای و قهوه روی مبل + ساده ترین راه کار ممکن

عالی ترین روش از بین بردن لکه چای و قهوه روی مبل + ساده ترین راه کار ممکن

ریختن چای روی مبل اتفاقی همیشگی است که می تواند لکه های خیلی بدی روی مبلمان ایجاد کند، ولی اصلا نگران نباشید، ما در کنار شما هستیم از سایت مبل شویی در تبریز برای آموزش راه کار

گاهی وقت ها ریختن چای یا قهوه بر روی مبل، باعث می شود که لکه هایی دائمی ایجاد شود، ولی هیچ مشکلی ندارد ما آموزش نحوره پاک کردن این مشکل را به شما خواهیم گفت.

لکه چای یا هر لکه کوچک و بزرگی که روی مبل می‌ تواند مثل یک حشره موذی عمل کند. همان‌ طور که باید سریعاً اقدام شود و حشره را در منزل بیرون کنید و سریع‌ تر آن‌ ها را نابود کنید، لکه‌ ها هم به همین صورت عمل می‌ کنند، یعنی خیلی سریع به داد مبلمان لک شده خود برسید، قطعاً نتیجه بهتری خواهید دید.

سرعت عمل: هر چه سریعتر برای پاک کردن لکه اقدام کنید، پاک کردن آن آسان تر خواهد بود و نمیذارد ماندگاری لکه خیلی زیاد شود.

از محلول پاک کننده قوی استفاده کنید، قبل از استفاده از هر محلول پاک کننده ای، آن را در قسمت کوچکی از مبل که در دید نیست تست کنید تا مطمئن شوید که به رنگ و جنس مبل آسیب نمی رساند.

استفاده از نمک و سرکه برای لکه های چای و قهوه بر روی مبلمان

اول: ابتدا سطح مبل را با یک پارچه کمی مرطوب یعنی کمی خیس کنید.

دوم: در یک کاسه کوچک دو قاشق غذا خوری سرکه و دو قاشق غذا خوری نمک بریزید و خوب مخلوط کنید تا حل شود.

سوم: با یک پارچه تمیز محلول را بر روی مبل بمالید و اجازه دهید50 دقیقه بماند.

چهارم: وقتی دیدن لکه ها رفتنت، با پارچه تمیز و آب سرد بشویید و سپس با حوله یا سشوار خشک کنید. مراقب باشید سشوار را خیلی به پارچه مبل نزدیک نباشد تا مشکلی پیش نیاد.

بیشتر بخوانید: شستشوی لکه سوختگی سیگار از روی مبل چگونه پاک کنیم ؟

استفاده از جوش شیرین برای لکه های چای و قهوه بر روی مبلمان

اول: یک قاشق غذا خوری جوش شیرین در کمی آب بریزید تا بخوبی تبدیل به خمیر شود.

دوم: اجازه دهید خمیر به مدت 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس خمیر را روی لکه ها بمالید، برای این کار می توانید از مسواک یا پارچه تمیز استفاده کنید بعد از تمیز شدن مبل، آن را با پارچه تمیز و آب سرد بشویید و سپس با حوله یا سشوار خشک کنید.

نکته خیلی مهم در مورد تمیز کردن لکه چای و قهوه از مبل

اگر لکه چای قدیمی و سرسخت شده باشد، ممکن است نیاز به کمک مبل شویی در تبریز داشته باشید که حتما این کار را انجام دهید تا با کمک متخصص شستشوی مبل هیچ ایرادی وارد نشود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *